Semalam Anak Jengayan menerima panggilan daripada Orang Panggau bahawa Papa Gomo telah diminta untuk memberi keterangan berhubung dengan isu video seks lucah Anawar Ibrahm.
"Saya sedang menghantar Gomo ke Balai Polis ni. Gomo diminta Polis Bukit Aman untuk memberi keterangan." kata Orang Pangau.

Saya telah meminta Papa Gomo, GAP (Gerakan Anti PKR) dan Pisau.Net untuk membuat liputan kawasan yang ditandingi calon Parti Rakyat Sarawak (PRS) iaitu Dun N.56 Baleh dan Dun N.56 Pelagus. Ketiga-tiga rakan blogger saya ini telah membuat artikle yang cukup menarik untuk bacaan semua. 

Kalau nak tahu lebih lanjut berkenaan artikel tulisan mereka. Sila layari blog; Papa Gomo, Gerakan Anti PKR dan Pisau.Net.

Berikut ialah kisah Papa Gomo dipanggil untuk memberi keterangan:






Malam tadi sekali lagi Gomo di panggil untuk memberikan keterangan kepada pihak Polis mengenai Video Seks Anwar Ibrahim. Jika pada minggu lalu Gomo di panggil untuk siasatan di Balai Polis Kuching dan kali ini di balai Polis Kapit pulak. Fuh....Pasal apa di Kapit?

Semalam Gomo, GAP dan Pisau tiba ke Kapit kawasan pendalaman yang jauhnya dari bandar sibu sekitar 140 Kilometer dan mengambil masa perjalanan 2 jam 30 minit dengan menggunakan Boat Ekspress. Kehadiran ke Kapit adalah untuk membuat liputan pada PRN Sarawak kali ini agar rakyat di luar dapat mengetahui kebenarannya.

Pada sebelah petang Gomo menerima panggilan talifon dari seorang Pegawai Polis IPK Sarawak untuk meminta Gomo tampil menyambung memberikan keterangan berhubung Video Seks ANwar Ibrahim dan memandangkan Gomo akan kembali ke Kuching pada hari Khamis maka pegawai yang bertugas itu meminta Gomo untuk hadir pada hari Jumaat bagi memberikan keterangan.


Gomo pun bersetuju namun dalam kepada Dok fikir banyak kali pasal apa kena panggil lagi ni? Laptop yang serah hari tu sampai sekarang pun masih tidak dapat lagi. Ni kena panggil pasal apa pulak? takkan lah Anwar Ibrahim yang sedap Menutoh pelacur China Gomo pula yang kena Tangkap?

Pada jam lebih kurang 9 malam Gomo dapat panggilan talifon dari Pegawai Polis Kapit yang menyuruh Gomo hadir ke Balai IPD Kapit untuk di ambil keterangan. Fuh....lagi lah Gomo hairan petang tadi dah Setuju untuk bagi keterangan di Kuching takkan lah sampai ke Kapit pulak Gomo kena kejar dek Polis?

Nak taknak Gomo pergi juga ke balai Polis demi memberikan keterangan di atas video Seks Anwar Ibrahim agar rakyat Mengetahuinya. Lebih kurang Dua Jam maka soal siasat selesai dan Gomo di benarkan pulang.


Soalan apa yang di tanya oleh Pihak Polis? Gomo tidak ingin menyatakan soalan soalan tersebut tapi untuk makluman anda 15 soalan yang di ajukan kepada Gomo malam tadi di balai Polis Kapit. Fuh....Menjawap je lah kita Saksi Video Seks Anwar Ibrahim.

Dengan apa yang berlaku ini Gomo semakin yakin bahawa Anwar Ibrahim akan di panggil pihak Polis dalam masa terdekat ini. Maklumat yang di berikan oleh Gomo juga amatlah bertepatan dengan apa yang di lakukan oleh Anwar Ibrahim dalam Video Seks nya. Mungkin esok Lusa ANwar Ibrahim di panggil dan sama sama kita saksikan lakonan Drama Anwar Ibrahim yang terbaru.

Gomo bersedia dalam keadaan apa cara sekalipun dalam membongkarkan siapa Anwar Ibrahim ini dan Gomo juga sedia tampil ke Mahkamah pihak Polis mahukan bagi membantu siasatan. Rakyat perlu megetahui Video Seks Anwar Ibrahim ini.

Sekali lagi Gomo ingin meminta agar semua rakan rakan Blogger untuk terus mengasak ANwar Ibrahim sampai ke titisan Darah yang terakhir. Usah gentar dengan risiko yang bakal di tanggung kerana dalam isu Video Seks ini lelaki yang melakukan Seks bersama Pelacur China itu SAH 1000% adalah Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim Pelakon Video SEKS
KLIK DI SINI UNTUK DOWNLOAD PERCUMA VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM


Psssttt..... Sampai Kapit kawasan pendalaman Polis Kejar Gomo, Fuh...potong Stim le dengan aweks kat sini.....he he he


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Kredit kepada: Papa Gomo

Anak Jengayan berkata: Macam mana keadaan di Kapit?

Comments (0)