Dalam keadaan tertekan oleh kes mahkamah yang sedang dihadapi oleh ketua pembangkang. Lelaki Y dengan hati yang tak tenteram telah turun berkempen untuk membantu calon PAS di Kg Sekoh, Rumpun Makmur, Kerdau, Pahang 2 hari yang lepas. 


Lelaki Y.

Namun, lelaki Y atau lebih dikenali Al Juburi telah disambut oleh pendedahan berani oleh Ummi Hafilda Ali tentang kedurjanaan binatang bertopengkan manusia itu.

Ceramah yang diadakan bersebelahan dan hanya berjarak beberapa meter tersebut telah menarik kira-kira 3,000 orang. Setiap isu yang cuba nak dibangkitkan lelaki Y akan dijawab oleh Ummi disambut dengan tepukan dan teriakan gemuruh penyokong-penyokong BN. 

Ummi Hafilda Ali buat pendedahan.

Lelaki Y bagaikan terpancut awal sebelum Ummi mencapai klimak dalam pendedahannya bahawa lelaki Y dan ahli-ahli keluarganya adalah hantu rasuah yang sebenarnya. Lelaki Y terpaksa meninggalkan ceramah lebih awal kerana tidak tahan oleh asakan bertubi-tubi Ummi.

Selepas itu, lelaki Y menuju ke Felda Jengka 22 dan diikuti oleh Ummi. Belum pun sempat lelaki Y sampai ke lokasi ceramah. Manusia lidah bercabang dua itu telah di lontar dubur ayam oleh penduduk setempat.

Kenapa dubur ayam???

Ummi sebelum itu telah mendedahkan bahawa lelaki Y adalah seorang peliwat yang menjijikkan. Habis dubur anak orang dibantainya. Sukma Darmawan, Azizan, Saiful, Rahimi (hampir-hampir) dan siapa lagi mangsa seterusnya???

Penduduk Felda Jengka 22 sungguh jijik nak menerima kedatangan lelaki Y. Dengan rasa geram, mereka telah melontar dubur ayam ke lelaki Y.

Kesukaan lelaki Y.

Satu amaran supaya lelaki Y tidak membedal dubur anak orang lagi.

Sanggupkah orang Sarawak menerima peliwat seperti lelaki Y untuk menjadi pemimpin mereka?

Comments (0)