Sibuk diperkatakan oleh warga-warga online bahawa seorang timbalan menteri X telah menukar nama keluarganya dalam akaun Facebook beliau.

Mengapakah beliau bertindak sedemikian?

Benarkah cerita tersebut? 

Umum mengetahui bahhawa bapanya  adalah seorang rakan karib ketua pembangkang dan dikatakan juga bahawa beliau akan menaja beberapa orang calon pembangkang untuk menentang BN.

Yang peliknya. Masih ada pemimpin teratas yang mempercayai timbalan menteri X tersebut sedangkan bapa beliau bersengkongkol dengan pembangkang. 

Baru-baru ini, bekas orang kanan bapanya sekali lagi telah mengemparkan tanah air apabila membuat tuduhan liar dalam mahkamah bahawa beliau pernah mempunyai skandal dan hubungan seks dengan adik perempuan timbalan presiden sebuah parti pembangkang.

Sudah tentu hubungan seorang bapa dengan anak tak akan terputus walau dalam keadaan apa sekali pun. Bak kata pepatah; air yang dicincang tak akan putus. 

Biasalah... Berkongsi DNA yang sama.

Mungkin disebabkan takut kisah silam bapanya menganggu proses beliau melobi untuk menjadi calon BN. Beliau terpaksa mengambil langkah drastik menukar nama keluarganya.

Sampai hati kau. Dia bapa kau juga. 


Comments (1)

On March 20, 2011 at 9:54 AM , harmdone7 said...

Who should be the next Sarawak CM?

Have your voice HEARD! Click on the link below (or copy & paste URL) to vote.

http://www.micropoll.com/a/mpview/1069566-405576